F.A.Q.

In de shop van Frederick van de Bunt – Art Studio is er een selectie aan
producten die door mij gemaakt zijn. Lees alstublieft de volgende informatie
voordat je een order plaatst.

Contact

Voor vragen over een order, een product of het hebben van een probleem met de webshop, neem dan contact met me op via info@frederickvandebunt.nl

Over de producten

Alle producten in mijn shop zijn handgemaakt of geproduceerd in Europa. Hou er rekening mee dat kleuren en/of het uiteindelijke product er enigszins anders uit kan zien dan op het computerscherm.

Auteursrecht

Wanneer je een product van mij direct of uit de shop komt, dan koop je het item voor wat het is en niet het daarop rustende auteursrecht. Ook is het niet toegestaan om een origineel stuk of print of ander product te reproduceren. Het is tegen de wet om het voorgenoemde te kopiëren, te reproduceren of te gebruiken voor commerciële doeleinden. Op alle producten rust het auteursrecht van ©Frederick van de Bunt tenzij door Frederick van de Bunt dit evenwel heeft verklaard. Elke vorm van inbreuk hierop zal evenredig juridisch of in de vorm van een schadeclaim afgehandeld worden.

Verzending en afhandeling

De shop wordt door mij persoonlijk beheert. Zelf doe ik mijn uiterste best om de afhandeling en de verzending zo goed mogelijk te laten verlopen. Maar begrijp alsjeblieft dat ik als tekenaar ook de tijd nodig heb om te kunnen creëren. Om deze reden doe ik één bulk post verzending per week. Deze vindt over het algemeen op de Vrijdag plaats.

Als een onafhankelijke artiest en eigenaar van een kleine webshop, kan ik niet verantwoordelijk gehouden worden voor fouten die gemaakt worden door post of bezorgdiensten over de hele wereld. Zelf doe ik er alles aan om je order zo veilig mogelijk te versturen.

Tracking is optimaal in de Benelux, EU en US. Helaas is het in andere delen van de wereld minder accuraat omdat lokale diensten niet altijd de barcodes scannen. Dit is geheel buiten mijn invloed.

Landen waar ik naar verzend:

EU: Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Republic of Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain and Sweden.

 

 

World:  Argentina, Australia, Belarus, Brazil, Canada, Hong Kong, Iceland, Israel, Japan, Mexico, New Zealand, Norway,  Singapore, South Africa, Switzerland, Turkey, Ukraine & United States of America.

Verzendtijd

Na het moment van versturen zijn die over het algemeen de gemiddelde tijden:

Nederland: 1 – 3 dagen

Europa: 4 – 8 dagen

US & Canada: 8 – 21 dagen (afhankelijk van gewicht en grootte van het pakket)

Australië: 8 – 20 dagen

Rest van de wereld: 1 – 8 weken

Hou er rekening mee dat dit inschattingen zijn. In drukke periodes zoals de feestdagen zullen de verzendtijden variëren. Hou dit in gedachten als je een bestelling doet voor een speciale gelegenheid.

Dubbelcheck altijd je adres

Als je niet het correcte adres of een incompleet adres invult dan zal je order er mogelijk langer over doen om aan te komen op de bestemming. Ik ben niet verantwoordelijk voor order die verloren raken door incorrecte adressering aan de zijde van de klant. 

Mocht je toch vroegtijdig een fout vinden na het invullen van het adres, neem dan zo snel mogelijk contact met me op. Als het pakket nog niet verzonden is, dan zal ik met kijken of ik het nog kan oplossen.

Mocht de adressering door een fout van mijn kant gemaakt zijn, dan zal ik de order opnieuw sturen zonder bijkomende kosten voor jou.

Track je pakket

Als je bij je bestelling voor tracking of een verzekerde optie hebt gekozen en je wil weten waar je pakket is?

ga dan naar: –

Gebruik je code, land en postcode om te zien waar je order is.

Als de order weer terug naar mij wordt gestuurd?

Als je niet thuis bent wanneer je order bezorgd wordt door de (lokale) postdiensten, dan laten zij gebruikelijk een briefje achter zodat je het kan ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor, servicepunt of ophaalpunt. Als je niet in redelijke tijd het pakket of order ophaalt, dan zal deze naar mij teruggestuurd worden.

 

Zodra dit gebeurt en ik heb het pakket weer in mijn bezit, dan zal ik contact met je opnemen. Hierna heb je twee opties:

– Je ontvangt een  terugbetaling min de verzendkosten (Deze opties is niet beschikbaar als een item gepersonaliseerd, beschadigd of speciaal voor deze bestelling gemaakt is)

– Het pakket weer naar je terug laten sturen waarbij in dat geval je nogmaals voor het verzenden zal moeten betalen.

 

Gesigneerd of geschetste producten

Bij verschillende producten is de optie beschikbaar om deze door mij te laten tekenen of signeren.

Het is mogelijk om een product aan iemand op te dragen. Echter is het niet mogelijk om verdere persoonlijke boodschappen toe te voegen. Als je wil dat het boek aan iemand opgedragen wordt, laat de naam dan in de commentaarsectie achter wanneer je jouw order voltooid.

Downloadbare producten

In de shop worden downloadbare producten zoals trainingsvideo’s aangeboden.

Na aankoop van een downloadbaar product ontvang je een download link die geldig is voor 14 dagen. Na deze termijn komt de link te vervallen en is het niet meer mogelijk om het gekochte bestand te downloaden. Het valt onder eigen verantwoordelijkheid van de klant om deze tijdig te downloaden. Codes of links naar trainingsvideo’s worden niet nogmaals verstrekt.

Bij het starten van de download van het product doe je als consument afstand van het recht van ontbinding. Ondernemers vallen in elk geval buiten de bescherming van consumentenrecht.

Onder  deze voorgenoemde redenen kun je helaas voor een downloadbaar product geen terugbetaling krijgen.

Betalingen, kortings- en coupon codes

Betalingen worden verricht via betalingsprovider Mollie. De over algemeen geaccepteerde betalingsmethodes in de shop zijn met credit card, Paypal and iDeal.

 

Heb je een coupon of kortingscode. Deze kan dan ingewisseld worden in de ‘kortingscode’ box in de winkelwagen bij  de betaalsectie.

 

Deze kunnen niet langer ingewisseld worden na het betalingsproces. Ben je het toch vergeten om jouw code in te wisselen bij betalen. Het spijt mij, maar ik kan deze niet handmatig voor je inwisselen en wordt er in deze vorm geen terugbetaling gegeven.

 

Terugbetalingen & inwisselingen

Mocht het zo gebeuren dat je het verkeerde item hebt ontvangen. Neem dan contact met me op via de mail: info@frederickvandebunt.nl . Vernoem hierbij je order en alle bijbehorende details. Alleen beweringen worden via de mail afgehandeld

Pre-orders

In het geval van pre-order items. Deze worden naar je verzonden zodra ze beschikbaar zijn. Als je meerdere items hebt besteld met het pre-order item. Wees er dan bewust van dat je order/bestelling apart gehouden tot alle items beschikbaar zijn.

Als je wil dat andere items apart aankomen op de bestemming, maak hiervoor dan een aparte order/bestelling.

Bij het plaatsen van een order of bestelling ga je akkoord met het hebben gelezen van alle bovenstaande voorwaarden en ga je met deze akkoord.

Contact

Heb je vragen over mijn werk of diensten, een order, de producten op mijn website of wil je weten of ik beschikbaar ben voor een nieuw project? Stuur mij dan gerust een email.

 

Hou er rekening mee dat het 1 – 3 werkdagen kan duren voordat je een reactie ontvangt.